SCORE
for MORE

Γραμμή εξυπηρέτησης:
211 0121300
(Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 - 17:00)

Συχνές Ερωτήσεις

Εδώ θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για το πρόγραμμα SCORE FOR MORE. Μάθετε πως μπορείτε να γίνετε μέλος, πως μαζεύετε και εξαργυρώνετε πόντους και πολλά ακόμη!

 

1.    Τι είναι το Πρόγραμμα SCORE FOR MORE;

Το πρόγραμμα SCORE FOR MORE είναι ένα πρόγραμμα ανταμοιβής σχεδιασμένο για όλους εμάς που ζούμε στην καρδιά των σπορ. Αποστολή μας στην INTERSPORT είναι να σε στηρίζουμε με ενθουσιασμό, συμβουλές και τον κατάλληλο εξοπλισμό, όπου κι αν φτάσεις το σπορ σου.

Έτσι, το πρόγραμμα πιστότητας SCORE FOR MORE δημιουργήθηκε για να δώσει σε όλους εμάς, τους λάτρεις του αθλητισμού, ακόμη περισσότερα. Μοναδικά προνόμια, αποκλειστικές προσφορές, αλλά και χρήσιμες πληροφορίες για τα αγαπημένα μας αθλήματα!

2.     Πώς μπορώ να γίνω μέλος;

Για να γίνεις μέλος στο SCORE FOR MORE,  χρειάζεται να συμπληρώσεις πλήρως και να υπογράψεις την αίτηση μέλους που θα βρεις στα ταμεία των φυσικών καταστημάτων INTERSPORT. Αφού την παραδώσεις στο ταμείο του καταστήματος, αυτομάτως η κάρτα σου ενεργοποιείται και είναι έτοιμη να την παραλάβεις.

 

3.    Ποια είναι τα προνόμια της κάρτας SCORE FOR MORE;

Ως μέλος του SCORE FOR MORE:

  • Κερδίζεις 4 πόντους για κάθε 1€ αγορών, με την χρήση της κάρτας μέλους σου.
  • Εξαργυρώνεις τους πόντους σου εύκολα στις επόμενες αγορές σου, με βάση την παρακάτω κλίμακα:
    SCORE FOR MORE πόντοι Αξία Εξαργύρωσης
    2.000 12 €
    4.000 25 €
    9.000 55 €
  • Κερδίζεις 200 πόντους με την εγγραφή σου.
  • Απολαμβάνεις αποκλειστικές προσφορές και δώρα.
  • Λαμβάνεις νέα και συμβουλές σχετικά με τ’ αγαπημένα σου αθλήματα και προϊόντα.
  • Συμμετέχεις δωρεάν σε διαγωνισμούς και κληρώσεις.

4.    Πως ενεργοποιείται η κάρτα μέλους;

Αφού συμπληρώσεις πλήρως και υπογράψεις την αίτηση μέλους που θα βρεις στα ταμεία των καταστημάτων INTERSPORT,  την παραδίδεις στο ταμείο. Αυτομάτως η κάρτα σου ενεργοποιείται και είναι έτοιμη να την παραλάβεις.

5.    Μπορώ να εγγραφώ ως μέλος μέσω site ή μέσω τηλεφώνου;

Προς το παρόν, μπορείς να εγγράφεσαι μέσω των έντυπων φορμών που βρίσκονται στα ταμεία των φυσικών καταστημάτων της INTERSPORT.

6.    Δεν είχα την κάρτα μαζί μου κατά την συναλλαγή, μετρήθηκαν οι πόντοι;

Για την συλλογή ή εξαργύρωση των πόντων απαιτείται η κάρτα μέλους. Χρειάζεται να την επιδεικνύεις πάντα στο ταμείο. Χωρίς την επίδειξη της κάρτας, δεν είναι εφικτή η συλλογή/εξαργύρωση πόντων.

7.    Κατά τις ηλεκτρονικές μου αγορές μπορώ να κάνω χρήση της κάρτας SCORE FOR MORE;

Ακόμα και στις ηλεκτρονικές σου αγορές, μπορείς να συλλέγεις πόντους!
Πώς;
Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου στο www.intersport.gr,  καταχωρείς στο πεδίο «Σχόλια» τον αριθμό της κάρτας σου. Έτσι, ακόμα και με τις αγορές σου στο eShop, κερδίζεις!

8.    Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου;

Ανάλογα με τους πόντους που έχεις συλλέξει, μπορείς να τους εξαργυρώσεις και να λάβεις ανάλογο ποσό έκπτωσης σε προϊόντα. Η κάρτα, ο αριθμός των πόντων και το δικαίωμα έκπτωσης, δεν μπορούν να αντικατασταθούν ή εξαργυρωθούν με χρήματα

9.    Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου και στο eShop;

Λόγω αναβάθμισης του www.intersport.gr/ δεν μπορείς προσωρινά να εξαργυρώσεις τους πόντους στις online αγορές σου.

10.    Μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα μπορώ να πραγματοποιήσω εξαργύρωση των πόντων μου;

Οι πόντοι που συλλέγεις από κάθε συναλλαγή λήγουν 18 μήνες μετά την συναλλαγή σου αυτή. Οπότε, εάν έχεις συγκεντρώσει τους πόντους που χρειάζονται για την εξαργύρωση, καλύτερα να πραγματοποιηθεί άμεσα η εξαργύρωση, καθώς μέρος των πόντων που έχεις συγκεντρώσει, μπορεί να λήξει.

Για παράδειγμα:

Πραγματοποίησες συναλλαγή με την κάρτα SCORE FOR MORE στις 18 Ιουνίου του 2019 και μάζεψες πόντους. Οι πόντοι αυτοί θα λήξουν στις 18 Δεκεμβρίου του 2020.

11.    Την κάρτα μου μπορεί να την χρησιμοποιήσει κάποιο μέλος της οικογένειας μου ή φίλος;

Η κάρτα μέλους είναι αυστηρά προσωπική. Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο μεταβίβαση της κάρτας και των κερδισμένων πόντων.

12.    Έχασα την κάρτα μου. Χρειάζεται να βγάλω άλλη;

Αν χάσεις την κάρτα σου, χρειάζεται να απευθυνθείς είτε σε ένα από τα 51 φυσικά καταστήματα INTERSPORT είτε καλώντας στην γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μελών της εταιρείας στο 211 0121300 (Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 - 17:00). Αφού δώσεις τα στοιχεία σου (όνομα, επώνυμο ,τηλέφωνο επικοινωνίας που είχες δηλώσει κατά την εγγραφή) και πραγματοποιηθεί ταυτοποίηση, η κάρτα ακυρώνεται.

Για να εκδόσεις νέα κάρτα μέλους, χρειάζεται να επισκεφτείς ένα κατάστημα INTERSPORT και να ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία όπως και στην αρχική.

13.    Έχασα την κάρτα μου. Θα χάσω και τους πόντους μου;

Αν χάσεις την κάρτα σου, χρειάζεται να απευθυνθείς είτε σε ένα από τα 51 φυσικά καταστήματα INTERSPORT είτε καλώντας στην γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μελών της εταιρείας στο 211 0121300 (Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 - 17:00). Αφού δώσεις τα στοιχεία σου (όνομα, επώνυμο ,τηλέφωνο επικοινωνίας που είχες δηλώσει κατά την εγγραφή) και πραγματοποιηθεί ταυτοποίηση, η κάρτα ακυρώνεται.

Στην περίπτωση αυτή δεν χάνεις τους πόντους σου, αλλά μεταφέρονται στην καινούρια κάρτα που θα εκδόσεις στα φυσικά καταστήματα της INTERSPORT.

14.    Άλλαξα διεύθυνση (τηλέφωνο, e-mail, κινητό). Χρειάζεται να ενημερώσω την INTERSPORT;

Σε περίπτωση που αλλάξουν τα στοιχεία επικοινωνίας που είχες δηλώσει κατά την εγγραφή σου στο πρόγραμμα SCORE FOR MORE, χρειάζεται να ενημερώσεις την INTERSPORT με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους.

 

α) Επιλέγεις «Ερωτήσεις» από το πλαίσιο «Επιλογές»,
β) Επιλέγεις «Γενικές ερωτήσεις» στον «Τύπο Ερωτήματος»,
γ) Συμπληρώνεις την φόρμας επικοινωνίας και πατάς «Υποβολή»

 

15.    Οι πόντοι μου λήγουν;

Οι πόντοι που συλλέγουν τα μέλη του SCORE FOR MORE μέσω των αγορών που πραγματοποιούν, είτε από τα 51 φυσικά καταστήματα INTERSPORT Ελλάδας, είτε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.intersport.gr  , ισχύουν για (18) δεκαοκτώ μήνες από την ημερομηνία της συναλλαγής κατά την οποία συλλέχθηκαν.


Για παράδειγμα:


Πραγματοποίησες συναλλαγή με την κάρτα SCORE FOR MORE 18 Ιουνίου του 2019 και μάζεψες πόντους. Οι πόντοι αυτοί θα λήξουν στις 18 Δεκεμβρίου του 2020.

16.    Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου με μετρητά;

Σε καμία περίπτωση, ο αριθμός των πόντων που έχει συλλεχθεί δε μπορεί να εξαργυρωθεί και να επιστραφεί έναντι χρημάτων ή να χρησιμοποιηθεί ως προκαταβολή για την αγορά προϊόντων. Η κάρτα μέλους δεν είναι πιστωτική ή χρεωστική.


Οι πόντοι δεν μπορούν να συνδυαστούν με κουπόνια ή άλλες προσφορές και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά δωροεπιταγών.


Ως μέλος του προγράμματος πιστότητας, δύνασαι μόνο να απολαμβάνεις προνόμια.

17.    Μπορώ να πληροφορηθώ πόσους πόντους έχω και πότε λήγουν;

Ως μέλος του προγράμματος επιβράβευσης, μπορείς να ενημερώνεσαι για το σύνολο τον πόντων που έχεις συγκεντρώσει από τις αγορές σου ή από προωθητικές ενέργειες, με τους παρακάτω τρόπους:

 

  • μέσω της γραμμής εξυπηρέτησης μελών του SCORE FOR MORE καλώντας στο 2110121300 (Δευτέρα - Παρασκευή από τις 9:00 – 17:00),
  • μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) αποστέλλοντας γραπτώς το αίτημά σου στο scoreformore@intersport.gr  ,
  • με την επίσκεψή σου σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα INTERSPORT
  • στην ιστοσελίδα http://scoreformore.intersport.gr  αφού έχεις κάνει είσοδο στο προφίλ σου κι έχεις επιλέξει «Ιστορικό Πόντων».

 

18.    Πως μπορώ να κάνω είσοδο στο προφίλ μου στο SCORE FOR MORE;
Για να κάνεις είσοδο στο προφίλ σου, ακολουθείς τα παρακάτω βήματα:


α) επισκέπτεσαι το http://scoreformore.intersport.gr
β) καταχωρείς στο πεδίο «Αρ.Κάρτας» τον αριθμό της κάρτας μέλους σου,
γ) στο πεδίο «Password» βάζεις τον 6ψήφιο κωδικό που λαμβάνεις στο κινητό που δήλωσες κατά την εγγραφή σου, έπειτα από σχετικό αίτημά σου στο πεδίο «Θέλω κωδικό».    
 

19.     Όταν ακυρώσω μία συναλλαγή τι γίνεται με τους πόντους που έχω συλλέξει;

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο ακυρωθεί η συναλλαγή σου, αυτόματα αφαιρούνται και οι πόντοι που χορηγήθηκαν για την συναλλαγή αυτή.

 

20.     Όταν επιστρέψω το προϊόν που έχω αγοράσει τι γίνεται με τους πόντους μου;

Για την επιστροφή απαιτείται και το αντίστοιχο παραστατικό. Με την επιστροφή αυτόματα θα αφαιρούνται και οι πόντοι που χορηγήθηκαν για την συναλλαγή αυτή.

 

21.    Αν επιστρέψω το προϊόν που έχω αγοράσει με εξαργύρωση πόντων, τι γίνεται με τους πόντους μου;

Στην περίπτωση που επιστρέψεις ένα προϊόν από συναλλαγή που εμπεριείχε εξαργύρωση πόντων, οι πόντοι που αφαιρέθηκαν από την εξαργύρωση δε δύνανται να επιστραφούν στην κάρτα μέλους σου. Μπορείς να αγοράσεις άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, καταβάλλοντας τη διάφορά.

 

22.    Πως μπορώ να εξαργυρώσω σε μεγαλύτερη κλίμακα εξαργύρωσης;

Εφόσον επιθυμείς να επιλέξεις μεγαλύτερη κλίμακα εξαργύρωσης, τότε πολύ απλά δηλώνεις στο ταμείο ότι δεν θέλεις να εξαργυρώσεις. Έτσι, όταν φτάσεις στην επιθυμητή κλίμακα, ενημερώνεις το ταμείο και εξαργυρώνεις τους πόντους σου με την αντίστοιχη αξία.

 

23.    Μπορώ να εξαργυρώσω μέρος των πόντων μου;
Δεν μπορείς να εξαργυρώσεις μέρος από τους πόντους σου. Για να πραγματοποιήσεις εξαργύρωση, χρειάζεται να φτάσεις στην επιθυμητή κλίμακα επιβράβευσης όπως παρουσιάζονται παρακάτω:
 

SCORE FOR MORE πόντοι Αξία Εξαργύρωσης
2.000 12 €
4.000 25 €
9.000 55 €

 

24.    Μπορώ να συλλέξω πόντους σε εκπτωτικά προϊόντα;
Συλλέγεις πόντους με βάση το ποσό που αναγράφεται στο παραστατικό της αγοράς κι όχι με βάση τα προϊόντα που έχεις επιλέξει. Κερδίζεις πόντους ακόμα και στα εκπτωτικά προϊόντα ή σε προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά.

 

25.    Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου σε εκπτωτικά προϊόντα;
Η εξαργύρωση πόντων δεν συνδυάζεται με κουπόνια και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί σε εκπτωτικά προϊόντα ή σε προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά.

 

26.    Μπορώ να σταματήσω να είμαι μέλος από το πρόγραμμα SCORE FOR MORE;

Φυσικά και μπορείς να διαγραφείς από το πρόγραμμα επιβράβευσης SCORE FOR MORE με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους:

  •  με αίτημα μέσα από τον προσωπικό σου λογαριασμό στην ιστοσελίδα http://scoreformore.intersport.gr  επιλέγοντας από το menu Επιλογές - Ερωτήσεις - Γενικές ερωτήσεις
  • μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση scoreformore@intersport.gr ή eshop@intersport.gr   ή dpo@fourlis.gr
  • με αίτημα σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα INTERSPORT συμπληρώνοντας το ειδικό έντυπο
  • με κλήση στην γραμμή των εταιρειών του ομίλου FOURLIS για την προστασία προσωπικών δεδομένων DPO 2106293011
     

27.    Δεν θέλω να λαμβάνω καμία επικοινωνία από την INTERSPORT. Τι διαδικασία ακολουθώ;
Μπορείς να ζητήσεις οποτεδήποτε να μην λαμβάνεις επικοινωνία από την INTERSPORT σε ένα ή και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σου (email, SMS, Viber), με τους παρακάτω τρόπους:

  • μέσα από τον προσωπικό σου λογαριασμό στο http://scoreformore.intersport.gr   επιλέγοντας από το menu «Διαχείριση Επικοινωνίας»
  • μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση scoreformore@intersport.gr  ή dpo@fourlis.gr  ή eshop@intersport.gr
  • με αίτημα στα φυσικά καταστήματα της INTERSPORT
  • με κλήση στην γραμμή των εταιρειών του ομίλου FOURLIS για την προστασία προσωπικών δεδομένων DPO 2106293011.
     

28.    Εφόσον ζητήσω διαγραφή, τί γίνεται με τους πόντους μου;

Αφού έχεις ζητήσει διαγραφή από το πρόγραμμα επιβράβευσης με έναν από τους τρόπους που αναφέρονται στην ερώτηση 23, οι πόντοι σου διαγράφονται αμέσως και δεν μπορείς να εξαργυρώσεις σε κάποιο προϊόν.

 

29.    Η κάρτα SCORE FOR MORE λήγει;
Σε περίπτωση που δεν έχεις χρησιμοποιήσει την κάρτα σου για χρονικό διάστημα άνω των τριών (3) ετών από την τελευταία συναλλαγή που έγινε με χρήση της κάρτας SCORE FOR MORE, η κάρτα θα απενεργοποιείται αυτόματα.


Ωστόσο, τρείς (3) μήνες πριν την ημερομηνία απενεργοποίησης της κάρτας σου, η INTERSPORT θα επικοινωνήσει μαζί σου με ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση ή/και με γραπτό μήνυμα (SMS) στον αριθμό της κινητής τηλεφωνίας που έχεις δηλώσει στην αίτησή σου.


Σε περίπτωση που έχεις δηλώσει ότι δεν θέλεις να λαμβάνεις επικοινωνίες από την INTERSPORT, δεν θα λάβεις σχετική επικοινωνία.
 

30.    Μπορώ να έχω περισσότερες από μία κάρτες;

Κάθε μέλος της INTERSPORT είναι ξεχωριστό και απολαμβάνει μοναδικά προνόμια, γι’ αυτό και δεν μπορείτε να κατέχετε περισσότερες από μία κάρτες.

 

31.    Μπορώ να εκδώσω κάρτα στο όνομα της εταιρείας μου;

Το πρόγραμμα πιστότητας SCORE FOR MORE έχει δημιουργηθεί από την εταιρεία INTERSPORT ATHLETICS Α.Ε.Ε. και απευθύνεται σε ενήλικες πελάτες (φυσικά πρόσωπα), των καταστημάτων INTERSPORT ATHLETICS Α.Ε.Ε.